Saturday, December 1, 2007
hahaha...kene tag ngan tic...
assalamualikum....saya kobisbulat....saya kene tag ngan tic.....kita baru jerk buat blog dah kene tag....kene tag bukan nye susah sangat....tapi susah gak lah...benci aku buat tag nie...kene tulis 7 perkara pelik...eeemmm...macam mane nak tau...kita mesti tanya org....tapi buat sendiri pun boleh...hihihi...

Undang² tag die : 1) Kene link orang yang tag aku tu dlm blog & post undang² tu kat blog nih. 2) Kongsi 7 fakta pelik pasal diri aku. 3) Tag 7 org secara rawak & letak link blog diorang kat bawah post nih. Pastu kene bgtau yang diorang dah kene tag dengan tinggalkn komen kt blog diorang.

7 perkara pelik tentang diri kobisbulat....

1.suka ckp sorang2 kat tempat yg tak de org.
2.suka tangguhkan kerja.... malas .
3.tak suka pakai baju kurung waktu kenduri ape2 je lah...suka pakai baju jubah seluar.
4.kalau pegi keluar tak suka bergaya...nak biasa jerk.
5.kalau makan mesti ada ayam...basic need 4 kobisbulat.
6.suka tengok cite hantu...tapi takut...
7.tak suka belajar tapi nak pandai.

jadi aku nak letak nama sape hah yang aku nak tag...?mungkin....

  • cd

  • dhany

  • yanimaniz

  • paklong

  • mz

  • fysal

  • atoi
  • posted by full house at 12:49 AM -
    1 Comments:
    Post a Comment

    Free shoutbox @ ShoutMix

    About Me
    Name: full house
    Home:

    About Me:

    See my profile...

    Previous Post
    Archives
    Links
    Credits


    background by tayler
    TackODing font