Sunday, December 16, 2007
dah dapat keje baru...hihihihi...
as'kum sumo...malam ni mak aku ckp mak aku nak kasi aku kerja...satu ari 10 inggit...kerja die kene menyapu,mop,cuci pinggan,siram pokok, dan lain2lah...banyak betul keje...esoknya aku buat keje hush habis satu rumah berkilat...aku menyapu,aku mop,aku basuh pinggan, macam2 lagi lah....

jadi ari nie aku dah nak bersedia untuk mendapat duit...1 ari 10 inggit 30 ari 300 ratus...banyak tu...
aku kene keje penuh barulah dapat gaji penuh...hheemm...senang betul keje kat umah daripada keje kat tempat lain..ok bai...wa'salam....
posted by full house at 10:20 PM -
0 Comments:
Post a Comment

Free shoutbox @ ShoutMix

About Me
Name: full house
Home:

About Me:

See my profile...

Previous Post
Archives
Links
Credits


background by tayler
TackODing font